Motadata ServiceOps
BT’yi İnovasyon Yoluyla Güçlendirin
BT organizasyonlarının insanlar, süreçler ve teknolojideki değişiklikleri hızla benimsemesini sağlayan yapay zeka destekli bir platform.
Akıllı Hizmet Yönetimi ile
Dijital Dönüşümü Hızlandırın
Tek platform üzerinden kuruluş genelinde iş süreçlerini kolaylaştırmak için
PinkVerify sertifikalı Hizmet Masası,
Varlık Yöneticisi ve Yama Yöneticisi
içeren birleşik bir platformdur.
Dahili Hizmet Sunumunuzu yeniden keşfedin
Motadata ServiceOps, çeşitli iş süreçlerinde hizmet sunumunu optimize etmek ve kolaylaştırmak için AI/ML ‘yi kullanan, ITIL uyumlu bir ITSM aracıdır.
İş yükünün faktörlerden biri olduğu yapay zeka odaklı çağrı atama yoluyla hizmet masası teknisyenlerinizin üretkenliğini artırın.
Bir SLA ihlali sonrasında atama veya yeniden atama gibi görevler için yapay zeka destekli otomasyondan yararlanın.
Bir İstek ya da Olay Bildirimi oluştururken bilgi tabanından gelen akıllı öneriler aracılığıyla Self Servis’i daha kolay kullanın.
ITAM Stratejisini Yeniden Şekillendirin: Daha Fazlasını Alın, Daha Az Harcayın
Varlık Yöneticisi çözümümüzü kullanarak BT ve BT dışı varlıklarınızın tam şeffaflığını koruyun ve ITIL süreçleriyle desteklenen envanterinizin takibini asla kaybetmeyin.
SA ve HA’nın yaşam döngüsünü yönetme sürecini basitleştirmek için Service Desk çözümümüzle derin entegrasyon
Ajanlı ve Ajansız otomatik varlık keşfi
BT ve BT dışı varlıkları yönetmek için güçlü CI veritabanı.
Otomatik Yamalama ile Güvenlik Açıklarını Azaltın
Tüm yama yönetimi yaşam döngüsünü otomatikleştiren Yama Yönetimi yazılımımızı kullanarak, dağıtık mimarideki tüm uç noktaları merkezi olarak yönetip tüm sistemleri güncel tutarak güvenlik risklerini azaltın ve operasyonel verimliliği artırın.
Merkezi bir konumdan güvenlik açığı taramasını ve yama dağıtımını otomatikleştirin.
Uç noktalara dağıtımdan önce yama testinin yapılmasını ve onaylanmasını sağlayın.
Kullanıma hazır sistem durumu tespiti ve sistem raporlarıyla uyumluluğu sağlayın.
Anatikler ve Raporlarla Emin Kararlar Alın
Motadata ServiceOps, farklı paydaşlara yönelik ürün ile birlikte gelen 20’den fazla dashboard ile donatılmıştır. Bunun dışında teknisyenler, karmaşık ve zor SQL sorguları için ek beceri edinmeden, hareket halindeyken bile Denetim ve Performans Raporları oluşturabilir.
Widget’ları kullanarak sürükle bırak yöntemi ile dashboard oluşturun.
Ürün ile birlikte gelen ITIL süreçlerinine yönelik en çok ihtiyaç duyulan raporları içeren rapor şablonları
Çeşitli iş gereksinimlerinizi karşılamak için oluşturabileceğiniz özel rapor türleri
Motadata ServiceOps
Siz nasıl kullanmak isterseniz..
Yapay Zeka ve Akıllı Otomasyonla desteklenen
Genişletilebilir ITSM Platformu.
On-Premises
Private Cloud
Public Cloud
o İş akışı otomasyonu ve kategorizasyonu
o Self Servis için NLP destekli Sanal Ajan
o HA ve SA için CI veritabanı
o Yamaların otomatik dağıtılması ve test edilmesi
ServiceOps Modülleri
Motadata ServiceOps, İş süreçlerinizi kolaylaştırmanıza yardımcı olacak üç modül içerir:
Hizmet Masası, Varlık Yönetimi, Yama Yönetimi
ServiceOps Service Desk
Son kullanıcı deneyimini geliştiren ve konuşmaya dayalı yapay zeka ve akıllı otomasyonu kullanarak dijital dönüşümü hızlandıran PinkVERIFY sertifikalı bir Hizmet Masası çözümüdür.
ServiceOps Asset Manager
Kuruluşların, kuruluş genelinde hem BT hem de BT dışı varlıkların uçtan uca yaşam döngüsünü otomatikleştirmesine yardımcı olan bir Varlık Yönetimi (ITAM) çözümüdür.
ServiceOps Patch Manager
Kuruluşların yama yönetimi yaşam döngüsünü yönetmesine, kolaylaştırmasına ve otomatikleştirmesine yardımcı olmak için tasarlanmış yama Yama Yönetimi çözümüdür.
ServiceOps’u Keşfedin
Motadata’nın BT Hizmet Yönetimi yazılımının kullanımı kolay, kurulumu basittir. Yazılım, sorunsuz bir BT Hizmet Sunumu sağlamak için ihtiyacınız olan her şeye sahiptir.
ServiceOps’u Deneyin
Yazılımımızın kabiliyetlerini deneyimleyebilmek için hemen indirin.
Demo için Randevu Alın
Demo için bizimle iletişime geçin ve ServiceOps’u canlı olarak deneyimleyin.
Sorularınız var mı?
Sıkça sorulan sorularınıza yönelik cevaplarımızı burada bulabilirsiniz.
BT Hizmet Yönetimi (ITSM), şirketlerin BT hizmetlerini yaşam döngüleri boyunca yönetmek için kullandıkları bir dizi prosedür ve eylemdir. ITSM, BT organizasyonunun operasyonlarını hizmet sunumu etrafında organize ederek iş ekiplerinin günlük faaliyetlerini başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için ihtiyaç duydukları hizmetlere erişmelerini sağlar.
ITSM, bir kuruluşun BT hedeflerini ve eylemlerini genel iş hedefleriyle ilişkilendirir. BT maliyetlerini azaltarak işletmelerin yatırım getirilerini optimize etmelerine ve BT bütçelerinden en iyi şekilde yararlanmalarına olanak tanır. ITSM, BT ile işletme arasında şeffaflığı ve hesap verebilirliği teşvik eden, BT’ye yönelik metodik bir yaklaşımdır.
ITSM Framework, hizmet yönetimine gerçekçi bir yön veren ve sağlanan hizmetlerin sürekli geliştirilmesini sağlayan en iyi uygulamaların resmi bir yapısıdır. ITSM Framework, BT üretkenliğini artırmak için standart prosedürleri ve teknikleri tanımlar ve ağlar, veritabanları ve uygulamaların yanı sıra BT dışı iş faaliyetleri gibi çok çeşitli BT hizmetlerini destekler.
En popüler ITSM frameworklerinden bazıları ITIL, COBIT , ISO/IEC 20000, MOF, USMBOK, Six Sigma, TOGAF vb.’dir.
ITSM, kuruluşların BT hizmetlerini yönetmek ve sunmak için kullandıkları ve kullanıcıların BT ile ilgili taleplerde bulunabileceği ve sorunları bildirebileceği bir dizi süreçtir.
ITSM, BT organizasyonunun hedeflerini iş gereksinimleriyle uyumlu hale getirir.
ITIL (Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi), ilk olarak 1980’lerde ITSM
için en iyi uygulamaların bir koleksiyonu olarak ortaya çıkan bir çerçevedir. ITIL, dünyanın her yerindeki BT şirketlerine standartlaştırma ve en iyi uygulamaların geniş çapta benimsenmesini sağladı ve verimli BT hizmet yönetimi sağlama konusunda tüm dünyadaki BT kuruluşları için baskın standart olmaya devam ediyor.
ITIL framework, modern BT işletmelerinin, BT hizmet yaşam döngüsünün etkin yönetimi yoluyla kuruluşlarına daha fazla değer katmak amacıyla ITSM‘i uygularken takip edecekleri bir yol haritası olarak hizmet eder.
ITIL süreçleri beş hizmet yaşam döngüsü aşamasına ayrılmıştır: Hizmet Stratejisi , Hizmet Tasarımı, Hizmet Geçişi, Hizmet Operasyonu ve Sürekli Hizmet İyileştirme.
Hizmet Stratejisinin amacı, BT organizasyonunun hangi hizmetleri sağlayacağını ve hangi yeteneklerin yaratılması gerektiğini tanımlamaktır.
Hizmet Tasarımı, yeni BT hizmetlerinin yaratılmasının yanı sıra mevcut olanların değiştirilmesi ve geliştirilmesiyle de ilgilidir.
Hizmet Geçişinin amacı, BT hizmetlerini mevcut operasyonlar üzerinde minimum etki yaratacak şekilde koordineli bir şekilde oluşturmak ve dağıtmaktır.
Hizmet Operasyonu, BT hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde sunulmasını garanti eder.
Sürekli Hizmet İyileştirme (CSI), kalite yönetimi metodolojisini kullanarak BT süreçlerinin ve hizmetlerinin etkinliğini ve verimliliğini sürekli olarak artırmaya çalışır.